Kategoryzacja
Dowiedz się z czym dzwonią Twoi klienci
Problemy z usługami dodatkowymi
Problemy dotyczące dodatkowych usług, takich jak parking, śniadania czy inne udogodnienia oferowane przez hotel.
30 grudnia 2024 23:09
Nieporozumienie w przedpłacie
H
Monika
Problem
Rezerwacja
30
Klientka zgłasza problem z niezgodnością kwoty przedpłaty za rezerwację w hotelu. Oczekiwała kwoty 1800 zł, a została poinformowana o 6000 zł
500 100 200
Anna Nowak
30 grudnia 2024 23:09
Problem z opłatą za pobyt
H
Monika
Problem
Płatność
20
Klient zgłosił, że został obciążony wyższą kwotą niż oczekiwał za rezerwację. Pracownik wskazał, że należy skontaktować się z booking.com.
500 100 200
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Zapytanie o dostępność pokoju
H
Anna
Nieudane
Rezerwacja
50
Klient zapytał o dostępność siedmiu pokoi na 15-17 listopada. Po przedstawieniu ceny uznał ją za zbyt wysoką.
520 100 200
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Informacja o voucherach
H
Piotr
Informacja
Promocje
90
Klient zapytał o vouchery, otrzymał informacje na temat możliwości zakupu oraz godzin pracy personelu.
12 200 20 20
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Problem z rezerwacją świąteczną
H
Monika
Nieudane
Rezerwacja
40
Klient skontaktował się z hotelem w sprawie rezerwacji świątecznej. Wyraził niezadowolenie z wysokiej ceny, która przekracza jego oczekiwania. Pracownik obiecał skontaktować się z kierownikiem, aby spróbować znaleźć lepszą ofertę.
888 000 111
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Rezerwacja pobytu
H
Monika
Sukces
Rezerwacja
90
Klientka pyta o dostępność i ceny pokoi na różne terminy, pracownik przedstawia dostępne opcje oraz koszty.
600 500 400
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Rezerwacja na święta
H
Piotr
Sukces
Rezerwacja
100
Klientka zainteresowana była rezerwacją na święta Bożego Narodzenia, wybrała pokój standard z balkonem dla trzech osób. Uzgodniono szczegóły dotyczące rezerwacji oraz zadatku.
500 111 111
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Wypadek na basenie
H
Anna
Problem
Wypadek
60
Klient zgłosił wypadek na basenie, gdzie osoba doznała urazu głowy i pleców. Pracownik hotelu przekazał informacje służbom medycznym.
500 400 300
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Rezerwacja pobytu
H
Anna
Sukces
Rezerwacja
90
Klient zarezerwował pokój na noc z czwartku na piątek, pomimo że preferował płatność na miejscu. Ustalono, że zrealizuje przelew i otrzyma potwierdzenie rezerwacji na maila.
666 000 000
Jan Kowalski
30 grudnia 2024 23:09
Problem z wejściem do pokoju
H
Monika
Problem
Check-in
70
Klient chciał miał problem z wejściem do pokoju z powodu błędnego kodu. Pracownik pomógł dostać się do apartamentu.
888 000 000
Jan Kowalski
Podgląd niedostepny
Aktualnie widok raportu jest dostępny
jedynie na przeglądarce w komputerze.
Podstawowa analityka
Dane liczbowe na temat połączeń w Twoim obiekcie
Twoi goście
Poznaj szczegółowe dane o swoich gościach
Zespół
Sprawdź jak Twój zespół radzi sobie z obsługą klienta
Kategoryzacja
Dowiedz się z czym dzwonią Twoi klienci
Kategoryzacja
Kategoryzacja połączeń
Kategoryzacja problemów
Sprawdź więcej szczegółów
Kliknij na interesującą Cię kategorię, aby zobaczyć powiązane konwersajce.